Giới thiệu

 

 

 

 

HIWC 25th Annual Charity Bazaar - It’s a Winter Wonderland!

 

Sunday 27 November, 10am - 4pm

 

St Paul American School, Splendora

 

 

 

 

Come with family and friends to this year's HIWC Bazaar! This is our 25th annual bazaar in our 30th year! And to make it extra special, we've organized a Winter Wonderland experience.

 

 

Taking place on Sunday 27 November 2016 at St Paul American School – Splendora, 10am-4pm our much anticipated community event and family fun day out will include an international food fair, live music and shopping.  Last year’s Bazaar attracted over 8000 people and we raised $107,000 for women’s and children’s charities in Vietnam. This year we are again hoping to raise US$100,000 for women’s and children’s charities in the Hanoi area.

 

 

Hãy cùng với gia đình và bạn bè đến với Hội chợ HIWC năm nay! Đây là Hội chợ lần thứ 25 do chúng tôi tổ chức đúng vào dịp kỷ niệm 30 thành lập! Và để Hội chợ thêm phần đặc biệt, chúng tôi chọn chủ điểm Xứ sở Mùa đông Kỳ diệu!

 

 

Diễn ra vào Chủ nhật 27 tháng 11 năm 2016 tại Trường quốc tế Mỹ St Paul – Splendora, từ 10h đến 16h, sự kiện gia đình và cộng đồng rộn rã của chúng tôi bao gồm một hội chợ ẩm thực quốc tế với âm nhạc sống động và các cơ hội mua sắm. Hội chợ năm ngoái đã thu hút hơn 8000 người tham dự và chúng tôi đã gây được tổng số quỹ tương đương với 107.000 đô la Mỹ cho các tổ chức từ thiện hỗ trợ phụ nữ và trẻ em tại Việt Nam. Năm nay, chúng tôi cũng hy vọng sự kiện này sẽ lại gây được khoảng 100.000 đô la Mỹ để hỗ trợ phụ nữ và trẻ em ở khu vực Hà Nội.

 

 

 

 

 

 

 

It’s an ideal opportunity to catch up with friends, make new acquaintances, and perhaps learn a new word or phrase in a different tongue.  It’s also a keen chance to see and admire some of the native and traditional dress of some of our HIWC members from such countries as Russia, South Korea, India, Austria, Kazakhstan, and South Africa, among others.  

 

 

Một cơ hội lý tưởng để tụ tập với bạn bè, gặp gỡ những gương mặt mới và có lẽ để học thêm vài câu nói bằng một ngôn ngữ mới. Đây cũng là một dịp hiếm có để thưởng thức và ngắm nghía những bộ quần áo dân tộc độc đáo của các nước tham dự hội chợ HIWC chẳng hạn như Liên bang Nga, Hàn Quốc, Ấn Độ, Áo, Kazakstan, Nam Phi….

 

 

 

 

 

 

As many will attest, the over 40 renowned Country Community Tables offering gastronomic wizardry and thirst-quenching libations from around the globe are the most alluring aspect of the Bazaar.  The Belgium booth, with its scrumptious potato fries and famous beer, never fails to have the longest lines and generate the highest sales.  And almost nearly as popular are the tables helmed by Italy and Germany, respectively. The flavorful cuisines from Latino America, various specialties from warm Africa, mystic spices from India and Malaysia will bring you unforgettable experiences.

 

 

Như nhiều người đã biết, điểm hấp dẫn nhất của hội chợ chính là hơn 40 quốc gia và cộng đồng mang đến cho các bạn cơ hội du lịch vòng quanh thế giới để thưởng thức nghệ thuật ẩm thực phi thường và giải tỏa cơn khát của bạn. Gian hàng Vương quốc Bỉ, với món khoai tây chiên trứ danh và những nhãn hiệu bia nổi tiếng luôn thu hút dòng người xếp hàng dằng dặc và gây được nhiều quỹ nhất hội chợ. Gian hàng của Ý và Đức cũng có sức hút rất mạnh mẽ. Hương vị phong phú đến từ Mỹ Latin, từ những vùng đất châu Phi ấm áp hay những gia vị huyền bí của Ấn Độ, Malaysia sẽ khiến các bạn có trải nghiệm khó quên.

 

 

 

 

 

 

 

With the support of local businesses and individual embassies, countries industriously endeavor to provide cultural presentations, spanning from dance and musical performances to acrobatic masterpieces.  Additionally, boutiques, booths and stalls are on hand to allow for an afternoon of shopping for unique and hard-to-find international crafts and wares. A perfect chance for seasonal and end of year gift shopping. Also, not to be overlooked, NGOs, educational and social enterprises will be present to raise awareness of their work and enterprises.

 

 

Sự hỗ trợ nhiệt tình của các doanh nghiệp địa phương, các cá nhân, các đại sứ quán và cộng đồng các quốc gia sẽ mang đến cho chúng ta những màn trình diễn văn hóa văn nghệ độc đáo, từ những điệu nhảy đến những tiết mục âm nhạc, ca hát và nghệ thuật xiếc. Thêm vào đó, các gian hàng thương mại phong phú trong tầm tay sẽ đem lại cho các bạn cơ hội mua sắm những sản phẩm và hàng thủ công độc đáo đến từ nhiều nơi trên thế giới. Một cơ hội tuyệt vời để mua sắm quà tặng cho dịp lễ cuối năm. Và đừng quên, các tổ chức phi chính phủ và các doanh nghiệp xã hội cũng có mặt tại đây ngày hôm nay giới thiệu với các bạn những thành tựu họ đã làm được.

 

 

 

 

 

 

Kids are welcome at kids’ corner to enjoy entertainment designed especially for them with many educative and fun activities.

 

Don’t hesitate any more! Get the tickets and come to enjoy our gastronomic and fun event for family and community! And to help raise fund for women and children in Vietnam! See you at the HIWC Bazaar 2016!

 

Một khu vực vui chơi giải trí cũng được đặc biệt thiết kế để tạo sân chơi cho các em nhỏ với nhiều hoạt động thú vị và bổ ích.

 

Còn chần chừ gì nữa, hãy mua vé ngay để đến tham dự ngày hội vui rộn ràng của gia đình cùng cộng đồng và chung tay gây quỹ giúp đỡ phụ nữ và trẻ em Việt Nam. Hẹn gặp các bạn tại Hội chợ Từ thiện thường niên HIWC 2016!

 

 

 

 

Thông tin vé

Adult

150.000 VND
Vé ngừng bán online

Child

50.000 VND
Vé ngừng bán online

Nhà tổ chức

HIWC

The HIWC is a dynamic voluntary group of over 470 members from nearly 70 different countries, of all nationalities, ages and walks of life. It welcomes newcomers to Hanoi and organizes social and charitable activities throughout the year to keep its members engaged and aware of events that bring community together for friendship and charity and those that affect the world stage. This year, HIWC is celebrating its 30th anniversary, and over the last decade it has successfully contributed over 1000 000 $ to women and children’s charities in Vietnam. The Bazaar is its main fundraising event, and ten HIWC members, the Community Aid Committee, manage the process of garnering, selecting and monitoring the projects that are funded.

Liên hệ nhà tổ chức