Giới thiệu

 

MOBILE FIRST CONTENT

 

Sau khi tham gia khóa học bạn sẽ:

- Có một kế hoạch hành động hữu hình để kết hợp thành công thiết bị di động vào các kế hoạch tiếp thị của bạn.

- Gặp gỡ các chuyên gia trong lĩnh vực "Mobile First" từ nhiều tập đoàn và thương hiệu toàn cầu.

- Phác thảo quy tắc để làm cho quảng cáo di động của bạn trở nên thu hút hơn với người nhận.

- Thu nhận  những quan điểm mà CHỈ Hiệp hội thương mại di động quốc tế CÓ THỂ cung cấp được.

- Học hỏi từ những diễn giả có kinh nghiệm, dẫn đầu xu hướng về "Mobile First" trong cuộc sống của khách hàng.

 

Với sự tăng trưởng bùng nổ của điện thoại di động, hành vi của khách hàng đang thay đổi triệt để. Số lượng người sử dụng di động tăng và đa số đều dành nhiều thời gian cho việc sử dụng thiết bị nhỏ gọn này. Bắt kịp xu hướng đó, doanh nghiệp phải đặt mình ở vị trí khách hàng, cố gắng tạo ra những giá trị hấp dẫn, nhanh chóng và thường xuyên trên một màn hình nhỏ. Vì vậy, điện thoại di động nên được xem là bước đầu tiên trong việc xây dựng nội dung quảng cáo, trước cả desktop, tablet,...

 

Để bắt kịp xu hướng và hiểu sâu hơn về Mobile First, đừng ngần ngại tham gia cùng các chuyên gia của chúng tôi đến từ Zalo, Millward Brown Việt Nam, Mirinda và DigiPencil MVV theo các chủ đề sau:

 

1. Các thương hiệu nên tham gia vào thế hệ Camera-first như thế nào?

Khám phá cách người Việt thay đổi xu hướng thể hiện mình và giao tiếp bằng camera. Học cách sáng tạo trong việc tham gia với họ. 

 

2. Làm thế nào để quảng cáo của bạn gây ấn tượng với khách hàng trên khung màn hình nhỏ xíu của điện thoại di động.

Điện thoại di động đã nhanh chóng trở thành định dạng chính để phát triển các chiến dịch quảng cáo. Tuy nhiên sẽ phức tạp hơn nếu muốn làm cho người tiêu dùng đăng ký thông điệp thương hiệu của bạn. Do đó, quy tắc để làm cho quảng cáo di động của bạn có nhiều khả năng hiển thị trên thiết bị di động của khách hàng là thật sự cần thiết.

 

3. Hãy là người dẫn đầu xu hướng.

Nếu thương hiệu hoặc công ty của bạn không nghĩ đến việc làm thế nào để trở thành người đi đầu trong lĩnh vực quảng cáo trên ĐTDD  hoặc tận dụng các khả năng của nền tảng di động, chiến lược nội dung điện thoại di động thì bạn sẽ bị ngắt kết nối với khách hàng của mình.

 

4. Điện thoại di động không chỉ là thiết bị.

Đó còn là phong cách sống!

Tham gia ngay cùng chúng tôi để trả lời những câu hỏi của bạn.

 

DIỄN GIẢ

 

Nguyen Tien Huy Phil Worthington Chu Thi Diem Thuy Nguyen Thi Bich Ngoc
Managing Director Managing Director Head of Strategic Planning Marketing Manager

 

Lịch trình:

8:30 am - 9:00 am: Đăng ký

9:00 am - 9:05 am: Chào mừng diễn giả

9:05 am - 9:30am: Các thương hiệu nên tham gia vào thế hệ Camera-first như thế nào?

Nguyễn Tiến Huy | Managing Director | DigiPencil MVV

9:30am - 9:55am: Làm thế nào để quảng cáo của bạn gây ấn tượng với khách hàng trên khung màn hình nhỏ xíu của điện thoại di động.

Phil Worthington | Managing Director | Kantar Millwardbrown

9:55am - 10:20am: Hãy là người dẫn đầu xu hướng Mobile First

Chu Thi Diem Thuy | Head of Strategic Planning| Adtima

10:20am - 11:00am: Điện thoại di động không chỉ là thiết bị. Đó còn là phong cách sống!

Nguyen Thi Bich Ngoc | Marketing Manager | Mirinda - SuntoryPepsico

11:00am - 11:30am: Bế mac và tự do giao lưu

 

ĐỐI TÁC CHIẾN LƯỢC

 

       
NHÀ TÀI TRỢ    
ĐỐI TÁC BÁN VÉ

 

        
ĐỐI TÁC MEDIA  

 

       
ĐỐI TÁC QUÀ TẶNG        
ĐỐI TÁC HỖ TRỢ
 

 

 

 

____________________________________________________________________________________

 

Mobile First Content

--- Attend Mobile First Content and you will ---

 

5. Learn from experienced speakers with the trend of mobile-first in customers' life-style.

4. Gain the perspective that only an international mobile marketing trade association can offer.

3. Outline the rulebook for making your mobile advertising more likely to stick.

2. Meet our expert speakers from many global brands and agencies cross the globe. 

1. Get a tangible action plan for successfully incorporating mobile into your marketing plans.

 

With the explosive growth of mobile, customers' behaviors are radically changing; they're more mobile and more compressed for time. Following that mobile's rise, brands should be at where customers are, and articulate compelling value, quickly and often on a small screen. It's time to think mobile to be treated as the very first step in content planning - not as an afterthought.

To catch up with this trend, don't hesitate to join our TOP experts from Zalo, Millward Brown VietnamMirinda, and DigiPencil MVV following these topics:

1> How brands should engage the camera-first generation.

Discover how Vietnamese is changing the way they express themselves and communicate with camera. Learning how brands should engage with them in creative ways.

2> How to get your ad message to make an impression on mobile.

Mobile has rapidly become the key format for developing successful digital-centric ad campaigns. However, getting consumers to register your brand message can be more complex than in traditional media. Therefore, the rulebook for making your mobile advertising more likely to stick would be really helpful.

3> Stop being Mobile-friendly. Be Mobile-first.

If your brand or company hasn't thought of how to become "mobile first" or leveraging the capabilities of the mobile platform, or most importantly mobile content strategy, you will be disconnected.

4> Mobile is not only a device.

It is a life style and all about engagement!

Let join us to learn the answers for yourself!

SPEAKERS:

 

Nguyen Tien Huy Phil Worthington Chu Thi Diem Thuy Nguyen Thi Bich Ngoc
Managing Director Managing Director Head of Strategic Planning Marketing Manager

 

AGENDA:

8:30 am - 9:00 am: Open for Registration

9:00 am - 9:05 am: Welcome Speech 

9:05 am - 9:30am: How should brands engage the camera-first generation by

Nguyen Tien Huy | Managing Director | DigiPencil MVV

9:30am - 9:55am: How to get your ad message to make and impression on mobile by

Phil Worthington | Managing Director | Kantar Milwardbrown

9:55am - 10:20am: Stop being Mobile-friendly. Be Mobile-first by

Chu Thi Diem Thuy | Head of Strategic Planning| Adtima

10:20am - 11:00am: Mobile is not only a device. It is a life style and all about engagement by 

Nguyen Thi Bich Ngoc | Marketing Manager | Mirinda - SuntoryPepsico

11:00am - 11:30am: Closing & Free Networking 

 

STRATEGIC PARTNER

 

       
SPONSORS     
TICKET PARTNER

 

        
MEDIA PARTNER   

 

       
GIFT PARTNER         
SUPPORT PARTNERS
 
Nguyen Tien Huy Phil Worthington Chu Thi Diem Thuy Nguyen Thi Bich Ngoc
Managing Director Managing Director Head of Strategic Planning Marketing Manager

 

AGENDA:

8:30 am - 9:00 am: Open for Registration

9:00 am - 9:05 am: Welcome Speech 

9:05 am - 9:30am: How should brands engage the camera-first generation by

Nguyen Tien Huy | Managing Director | DigiPencil MVV

9:30am - 9:55am: How to get your ad message to make and impression on mobile by

Phil Worthington | Managing Director | Kantar Milwardbrown

9:55am - 10:20am: Stop being Mobile-friendly. Be Mobile-first by

Chu Thi Diem Thuy | Head of Strategic Planning| Adtima

10:20am - 11:00am: Mobile is not only a device. It is a life style and all about engagement by 

Nguyen Thi Bich Ngoc | Marketing Manager | Mirinda - SuntoryPepsico

11:00am - 11:30am: Closing & Free Networking 

 

STRATEGIC PARTNER

 

       
SPONSORS     
TICKET PARTNER

 

        
MEDIA PARTNER   

 

       
GIFT PARTNER         
SUPPORT PARTNERS
 
           
           
           
           
           
           
         

Thông tin vé

Standard

850.000 VND
Vé ngừng bán online

Including Tea Break.;

Nhà tổ chức

MMA - MOBILE MARKETING ASSOCIATION

The MMA is the world’s leading global non-profit trade association comprised of more than 800 member companies, from nearly fifty countries around the world. MMA Member companies hail from every faction of the mobile media ecosystem. Our consortium includes brand marketers, agencies, enabling technologies, media companies and others. The MMA’s mission is to accelerate the transformation and innovation of marketing through mobile, driving business growth with closer and stronger consumer engagement.

Liên hệ nhà tổ chức