Giới thiệu

OFFLINE TO ONLINE INTEGRATION

 

TÍCH HỢP TRUYỀN THÔNG OFFLINE-TO-ONLINE

 

It’s no surprise that consumers tend to be distracted; recent research from Reponsys shows that customers tend to spend 30 seconds or less absorbing digital content, making it especially important to reach them on a variety of channels. Other research shows that they expect seamless access across channels, with a Multichannel Retail Survey finding that 40 percent of consumers said it was “very important” to have purchase choices both offline and online.

 

Không bất ngờ khi nói rằng người tiêu dùng rất dễ bị xao nhãng. Nghiên cứu gần đây của Reponsys đã chỉ ra rằng người tiêu dùng chỉ dành ra chưa đến 30 giây cho việc tiếp nhận thông tin số, điều đó càng khẳng định sự quan trọng trong việc tiếp cận khách hàng bằng những kênh quảng cáo khác nhau. Một nghiên cứu khác cũng đã cho thấy người tiêu dùng muốn truy cập liền mạch qua các kênh quảng bá, Multichannel Retail Survey thấy rằng 40% người tiêu dùng khẳng định “rất quan trọng” đối với họ để có thể mua được sản phẩm bằng cả các kênh offline và online.

 

It’s Critical To Connect Your Offline & Online Marketing to handle with seamless brand presence; driving your Offline Audience to your Online programs & vice versa; and making a lasting impact.

 

Việc tích hợp truyền thông Offline và Online rất quan trọng trong việc xây dựng hình ảnh thống nhất cho nhãn hàng; hướng khách hàng từ Offline sang Online và ngược lại; và tạo hiệu ứng lâu dài. 

 

CEO of Admicro, Phan Dang Tra My and Marketing Director of Oppo Brand will convey these points into specific through three phases of transmitted message: Awareness; Engagement and Call to Action. Oppo will prove the effectiveness and implication of those through many campaigns which they have done in Vietnam market: 

 

o 2 cases of TV show to online: Bố ơi mình đi đâu & The Remix 2015

 

o 2 cases of event activation to online: Mỹ Tâm Heartbeat Show & Color Me Run 2015 

 

Giám Đốc Điều Hành của Admicro, Phan Đặng Trà My và Giám đốc Tiếp Thị của nhãn hàng điện thoại Oppo, Đặng Quốc Cường sẽ chia sẻ các góc nhìn liên quan qua 3 giai đoạn truyền thông: Nhận biết;Tương Tác và Call to Action. Thông qua chương trình, nhãn hàng Oppo chứng minh hiệu ứng truyền thông qua các chiến dịch mà Oppo đã thực hiện tại thị trường Việt Nam:

 

o 2 chương trình TV show: Bố ơi mình đi đâu & The Remix 2015

 

o 2 chương trình event: Mỹ Tâm Heartbeat Show & Color Me Run 2015 

 

-----

 

Đăng ký / Open for Registration: 8:30am 

Địa điểm / Venue: Grand Hotel Saigon, 08 Dong Khoi, District 1, HCMC (Corner Dong Khoi & Ho Huan Nghiep Street)

Thời gian / Date & Time: 8:30am – 10:00am ngày 22/05/2015  

 

MBM Language

Oral presentation: Vietnamese

Presentation Slide: English 

 

Ngôn ngữ 

Trình bày bằng Tiếng Việt

Slide Thuyết trình bằng Tiếng Anh

 

Giá vé/ Ticket Price: 395,000 VND

 

** Khách mời của thành viên MMA được giảm 20% giá vé / MMA’s customers will be offered 20% discount on ticket price.

 

-----

 

 

Thông tin vé

General

395.000 VND
Vé ngừng bán online

Nhà tổ chức

MMA - Mobile Marketing Association

The MMA is the world’s leading global non-profit trade association comprised of more than 800 member companies, from nearly fifty countries around the world. MMA Member companies hail from every faction of the mobile media ecosystem. Our consortium includes brand marketers, agencies, enabling technologies, media companies and others. The MMA’s mission is to accelerate the transformation and innovation of marketing through mobile, driving business growth with closer and stronger consumer engagement.

Liên hệ nhà tổ chức