Giới thiệu

 

 

** Vui lòng kéo xuống dưới để đọc tiếng Việt 

LADIES NIGHT AT VIETCLIMB

 

Are you looking for a supportive environment, something physical, exciting, challenging and FUN? Where you can develop your climbing skills and your social life while having lots of fun and giggle with other like-minded and healthy ladies? Our next Ladies Night is coming on Friday 29th of May! 

After the last class on the 13th of May, our VietClimb instructors are ready again to run a fantastic Ladies Night Clinic!!! Focus on climbing skills and techniques, discover how and when to apply these techniques and to pull harder. There’s always a fresh approach to things! Join us and be part of the amazing climbing community in Hanoi! 


Our Ladies Nights were designed to bring all together women who climb. Whether you’re an advanced climber or a beginner, climbing is a great way to improve core fitness, flexibility balance and strength. It is a fantastic way of keeping fit and strong, while having fun and enjoying a social pastime at the same time. 


After the climbing, we’ll share snacks and drink for a nice hang!

Discounts are available for groups of 10. Join as a member and receive discounts for gear rental. Sport Climbing and DWS trips, as well as discounts at eateries around Hanoi. 


Admission fees : 

* VND 199,000 for non-members 
* VND 50,000 only for members 

 

SPECIAL GROUP DISCOUNT

Group 4 tickets: 5% OFF

Group 6 tickets: 10% OFF


Save up over 30% for such a pretty climbing class/ fun session!

Hope to see you, gorgeous !

 

 

-----------------------------

 

 

Bạn có đang tìm kiếm một sân chơi nhiều cảm hứng, thú vị, được hoạt động tay chân, và quan trọng nhất là VUI? Liệu có nơi nào khác bạn có thể rèn luyện kĩ năng leo núi và giao tiếp với mọi người khi mà vẫn có thể vui vẻ với các bạn gái khác có chung suy nghĩ như mình? Sau chương trình leo núi dành co các quý cô ngày 13/5, các huấn luyện viên của VietClimb rất hào hứng tổ chức một buổi tối như vậy một lần nữa vào ngày 29/5 sắp tới! Tới đây, bạn sẽ chỉ tập trung vào các kĩ thuật và kỹ năng leo núi, tìm hiểu những cách ứng dụng những kĩ năng này đúng lúc và đúng chỗ. Hãy đến đây và trở thành một thành viên của cộng đồng leo núi tuyệt vời nhất Hà Nội!

 

Chương trình leo núi dành riêng cho các quý cô được thiết kế riêng cho các bạn gái yêu thích leo núi. Dù bạn là người leo núi chuyên nghiệp hay mới bắt đầu, leo núi là cách để tập luyện sức khoẻ trọng tâm, khả năng cân bằng dẻo dai và sức chịu đựng. Đây là một trong những cách giữ dáng mà vẫn khoẻ mạnh, trong khi vẫn có thể vui vẻ và gặp gỡ bạn bè.

 

Sau khi leo núi xong, chúng ta có thể đi ăn uống cùng nhau!

 

Trung tâm có chương trình giảm giá đặc biệt dành cho nhóm 10 người. Hãy tham gia và trở thành thành viên để nhận được nhiều ưu đãi khi thuê đồ nhé.

 

Phí tham dự:

* VND 199,000 cho các bạn chưa phải là thành viên

* Chỉ VND 50,000 dành cho các bạn nữ thành viên.

 

ĐẶC BIỆT: 

Khi mua vé trên TicketBox.vn, các bạn sẽ có ưu đãi khi mua vé theo nhóm như sau:

Vé 4 người: Giảm 5% 

Vé 6 người: Giảm 10%

 

Hẹn gặp lại sớm nhé, các người đẹp! 

Thông tin vé

VietClimb Member

50.000 VND
Vé ngừng bán online

VietClimb Member Group 4 tickets

47.500 VND
Vé ngừng bán online

VietClimb Member Group 6 tickets

45.000 VND
Vé ngừng bán online

VietClimb Non-member

199.000 VND
Vé ngừng bán online

VietClimb Non-member Group 4 tickets

189.000 VND
Vé ngừng bán online

VietClimb Non-member Group 6 tickets

179.000 VND
Vé ngừng bán online

Nhà tổ chức

VietClimb

VietClimb motivates people of every age to explore and practice recreational climbing as a fitness workout and a healthy activity, both inside the gym and outside at the cliffs. From the present climbing grassroots movement to the competition level, we strive to inspire in Vietnam a new generation of climbers.

Liên hệ nhà tổ chức