Giới thiệu

[English below]

Eurosphere là triển lãm duy nhất về phong cách sống Châu Âu được tổ chức tại Việt Nam và trong khu vực Đông Nam Á. Đến với sự kiện, khách tham quan có thể tận hưởng sản phẩm và dịch vụ từ hơn 50 thương hiệu châu Âu nổi tiếng và lâu đời, trong các ngành hàng như: Thức ăn cao cấp, Rượu, Thời trang, Mỹ phẩm, Trang sức, Nước hoa, Nội thất, Xe hơi, Giác dục, Du lịch, và Bất động sản. 

Triển lãm hân hạnh có sự tham dự của hot vlogger Giang Ơi, sẽ tới chia sẻ về kinh nghiệm sinh sống, du lịch, và hoà nhập tại trời Âu.

Những buổi hội thảo chuyên đề trong các lĩnh vực giáo dục, công nghệ, đầu tư & định cư châu Âu sẽ diễn ra xuyên suốt 3 ngày Triển lãm. Các hoạt động hấp dẫn khác như trải nghiệm Thực tế ảo, tư vấn chăm sóc da mặt, hay thưởng thức bia Hoegaarden miễn phí trong Khung giờ Vui vẻ, hứa hẹn sẽ khuấy động không khí Triển lãm hơn bao giờ hết.

Điều đặc biệt nhất là lần đầu tiên sau 2 năm tổ chức, EuroSphere sẽ mở cửa MIỄN PHÍ cho khách tham quan. 

Đừng bỏ lỡ cơ hội trải nghiệm châu Âu thu nhỏ ngay giữa lòng Sài Gòn!

 

Các nhà tài trợ chương trình: Drive Agency, Alila Villas Koh Russey, Amanoi, Hoegaarden, Moet Hennessy, và Pernod Ricard Vietnam.

Hỗ trợ truyền thông: Oriental, Hanoi Grapevine, và Nhịp Cầu Đầu Tư.

----------------------------------------------------

--- EUROPE IN ALL ITS FINEST ---

EuroSphere 2019 is a unique exhibition dedicated to bringing the premium European Art of Living to Vietnam and Southeast Asia. For its 3rd edition, visitors will enjoy a wide range of products from over 60 European brands in: Gourmet Food, Wine & Spirits, Fashion, Accessories, Cosmetics, Perfumery, Furniture, Automotive, Education, Tourism, and Real Estate. 

 

The Exhibition is honored to have the attendance of hot vlogger Giang Oi, who will share her experience discovering, touring, and integrating into graceful Europe.

Several professional conferences on education, technology, and investment will take place continuously during the 3-day Exhibition. Visitors will also have the chance to experience Virtual Reality, receive skincare consultation from French dermatologists, or enjoy free Hoegaarden beers during Happy Hours!

For the first time, the Exhibition is open FREE for public. Don’t miss this chance to indulge in an exquisite miniature of Europe!

 

Warmest thanks to our sponsors: Drive Agency, Alila Villas Koh Russey, Amanoi, Hoegaarden, Moet Hennessy, and Pernod Ricard Vietnam.

Media partners: Oriental, Hanoi Grapevine, and Business Review Magazine.

Thông tin vé

Vé vào cửa

Miễn Phí
Ngừng đăng ký online

Nhà tổ chức

EU-VIETNAM BUSINESS NETWORK

The EU-Vietnam Business Network (EVBN) is a project co-funded by the European Union and established in 2014. The overall objective of EU-Vietnam Business Network (EVBN) is to increase exports and investments of the European Union (EU) to Vietnam in particular by Small and Medium Enterprises (SMEs) as well as strengthening the EU Business sector in Vietnam by facilitating market access. EVBN will promote Vietnam as a high-potential trade and investment market to assure that EU companies, in particular SMEs, are better able to exploit the growing opportunities in Vietnam and Vietnam as a gateway to the SEA regional market.

Liên hệ nhà tổ chức

News