Giới thiệu

<< English below >>

Một nơi của mọi khả năng, mọi cơ hội và khoản lợi nhuận đến khó tin cho các nhà đầu tư.
 

Môi trường năng động của Việt Nam có dân số trẻ, tầng lớp trung lưu đang nổi lên và nền kinh tế đang phát triển nhanh chóng đẩy đất nước bước vào giai đoạn chuyển mình.
 

Bất kể lý do bạn đến Việt Nam là gì, việc khẳng định vị thế tại một môi trường năng động ở đây có thể là một thử thách. European Entreprenuers Chamber là tổ chức kinh tế thế giới, giúp các doanh nhân và doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới kết nối với những người giữ vị trí quan trọng tại Việt Nam nhằm thúc đẩy lợi ích kinh doanh giữa các bên. 

 

Sự kiện kết nối của chúng tôi sẽ giúp bạn kết nối với những người chủ chốt là các giám đốc điều hành, doanh nhân, nhà lãnh đạo trong ngành công nghiệp của bạn với mục đích đưa hành trình của bạn đến đi đến thành công.  

---------------------------

A place of possibility, offering investors incredible opportunities and returns. 

 

Vietnam’s energetic environment has a young population, rising middle class and a rapidly expanding economy which is pushing the country through a period of transformation. 

 

Regardless of your reasons to enter the Vietnamese market, navigating through this dynamic place can be challenging. European Entrepreneurs Chamber is world business organisation, helping entrepreneurs and businesses from around the world to connect with key business people in Vietnam to further their mutual business interests.

 

Our networking event will help you connect with key people in your industry including executives, leaders and entrepreneurs to make your journey a success. 

 

 

We hope you can join us for a productive, enjoyable and useful evening. 

 

Tickets are limited to 150 slots, so book your place now.

Thông tin vé

Standard (Non-Member)

250.000 VND
Vé ngừng bán online

Nhà tổ chức

EUROPEAN ENTREPRENEURS CHAMBER VIETNAM

EEC is world business organisation, helping entrepreneurs and businesses from around the world to connect with key business people in Vietnam to further their mutual business interests.

Liên hệ nhà tổ chức